Tinggalkan LINK anda di sini....!

Sunday, February 13, 2011

Yang membezakan aku dan kamu...

yang membezakan tangisan aku dan kamu..
adalah...
aku menangis kerana CINTAku...
kamu menangis kerana cintamu..

yang membezakan air mata aku dan kamu..
adalah..
air mataku gugur..
akibat nasib yg menimba WANITA yg ku CINTAI..

yang membezakan CINTAKU dan CINTAMU..
adalah..
CINTAKU ditentukan ALLAH sejak lahirnya aku..
dan..
CINTAMU dikurniakan ALLAH..
namun NAFSUMU memesongkannya..

yang membezakan fikiranku dan fikiranmu..
adalah..
aku memikirkan kesusahanku..
dan kamu memikirkan kesenanganmu..

yang membezakan wangku dan wangmu..
adalah..
wangku hanya untukku..
namun wangmu kau taburkan pd nafsu..

yang membezakan hatiku dan hatimu..
adalah..
hatiku sangat setia..
dan hatimu bercelaru dan sering berubah..

yang memBEZAkan aku dan kamu..
adalah..
AKU ADALAH AKU..
dan KAMU ADALAH KAMU..

No comments:

Post a Comment