Tinggalkan LINK anda di sini....!

Saturday, January 28, 2012

Izinkan Aku Setia...


Sedang aku terdampar kesepian kini,
Hanya ditemani sang suria,
Termenung mengenangkanmu,
Hingga tibanya rembulan mengganti.

Aku yang merasa kehilangan,
Kau yang memiliki kebahagiaan,
Kelukaan ini aku gantikan dengan ketabahan,
Bukti kasihku berpanjangan.

Andai mudah takdirku,
Bertemu lagi cinta yang baharu,
Mungkin jua aku merasakan bahagia,
Namun sayu sering bertamu.

Aku sedar,
Cinta tak seharusnya memiliki,
Lalu aku biarkan diriku berlalu,
Melihat kau dari jauh bersamanya.

Walau senyuman mu bukan untukku,
Tetap lah ia penawar lukaku,
Menjadi sumber kekuatan dan kepercayaan,
Kau kini bahagia.

Tetaplah aku di sini,
Walau bukan aku yang kau cintai,
Izinkanlah aku setia.






2 comments:

  1. doakn kebahagiaan dia adalah t'baik tuk kita....pa2 pn jgn sekali kita 2tup pin2 hati kita,w'pn cinta pdnya masih b'sisa....
    (^_^)

    ReplyDelete