Tinggalkan LINK anda di sini....!

Sunday, January 22, 2012

Perit sebuah kenyataan...


Terpalit satu rasa,
Yang tak aku ingini tandangnya,
Memaksa aku menerima,
Bertapa sepinya rinduku.

Aku merasakan kasih terhadapmu,
Lalu aku luahkan dalam susun kata,
Memang aku kecut tuk lafazkannya,
Tapi tak pernah aku takut mendalaminya.

Keyakinan ku setulusnya terhadapmu,
Kepercayaan ku teguh padamu,
Cintaku sepenuhnya untukmu,
Menghampirimu mustahil bagiku.

Aku gentar,
Pabila rasa ini dilafazkan,
Kecewa nan melanda.

Mungkin kerana aku terlalu menyayangi,
Sepenuhnya dirimu yang jauh itu,
Walaupun aku ingin kau di sini,
Namun kejauhanmu melegakanku.

Aku takut nanti,
Engkau tinggalkan diriku,
Aku takut nanti,
Engkau patahkan hatiku.

Luka hatiku,
Sukar di ubati,
Hilangnya dirimu,
Sukar tuk ku mencari pengganti.




2 comments:

  1. cintai dia dlm diam adalah yg t'baik...insyaallah,klu dia jodoh kita,ia x kan kemana2...
    (^_^)

    ReplyDelete