Tinggalkan LINK anda di sini....!

Sunday, May 13, 2012

Kerna Kasihku Untuk Mu...


Kita disatukan oleh takdir,
Pada awalnya buat aku tertanya,
Apakah benar ini perhentianku?
Gaya apakah harus aku di sini?

Lalu masa seolah menjawab,
satu-persatu soalan yang dulunya terlintas,
Dan kini menjadi memori yang indah.

Pantasnya waktu berlalu,
Aku kini telah di isi dengan indahnya kasihmu,
Sayang yang tertumpah padaku,
Membuat kosongku yang dulu,
Penuh dengan tawa dan senyum mu.

Terujanya ku ketika bertemu,
Rindu rasanya ketika berpisah,
Terbayang bila kau tiada,
Tidak sabar rasanya menanti kepulangan mu nanti.

Sungguh!
Bukan penipuan yang aku lakarkan,
Malah keindahan hidup yang aku impikan,
Telah termakbul,
Tuhan kini ketemukan aku,
Dengan insan-insan yang terulung,
Berada di carta hatiku kini.

Memang mudah kasihku berbunga,
Memang indah sayangku berbalas,
Perasaan ini aku tetapkan dalam hati,
Aku biarkan ia menginap selamanya,
Dan tak akan mudah terhapus sewenangnya.


No comments:

Post a Comment