Tinggalkan LINK anda di sini....!

Tuesday, November 15, 2011

Destinasi Kasihku...KAMU...

Dahulu..aku katakan bahawa ku 'kosong',
Aku mencari ruang untukku masuki,
supaya kekosongan dapatku isi,
Bagi menghindar dari keseorangan.

Aku lakukan itu dan ini,
Aku mencari ke sana sini,
Namun hampa,
Aku tetap kosong.

Ingin aku jadi seperti yang lain,
Lari untuk mencari ketenangan diri,
Tapi ku tahu,
Ada yang lebih baik buatku.

Keluhan hatiku tak siapa yang tahu,
Ku simpan semua sebak di dada,
Mungkin kau tak fahami maksud yang tersembunyi,
Titisan air mata ke bumi.


Di hujung jalanku,
Aku putuskan,
Aku harus mencari 'mereka',
Mengisi kekosongannya.

Aku menghulur kepada yang sudi,
Kerna ku tahu,
Cerita kita berbeda.

Aku memberi setakat yang ku mampu,
Antara dengan lafaz atau tidak,
Aku pasti kau dapat merasainya.

Aku tidak butuh balasanmu,
Hanya pengertian yang ku inginkan,
Supaya kekosongan ini terisi,
Sedikit demi sedikit,

Lama kelamaan...
Mungkin dapat ku penuhi,
kekosongan ini,
dengan kasih sayangmu TEMAN...

No comments:

Post a Comment