Tinggalkan LINK anda di sini....!

Saturday, December 31, 2011

Kamu istimewa dalam hatiku...


Tak kira jauh mana kajianku,
Setinggi mana pencarianku,
Apabila ianya berkenaan dengan sahabat,
Kau muncul entah dari mana,
Mungkin kau dengar kata hatiku,
Atau memang takdir kita begitu.

Tak pernah terfikir untukku tamatkan pencarian,
Walaupun sudah ku temui kamu,
Kerna aku tahu,
Kau jua mencari seperti aku,
Itu tujuan hidup ini,
Mencari sampai berakhirnya kesempatan itu.

Sesi pencarianku bukan terjurus ke arah itu,
Kerna aku biarkan ianya datang sendiri,
Memang begitu aku,
Sama sepertimu SAHABAT,
Tak usah ku mencari,
Kita dipertemukan dalam niat yang tak disifatkan.

Tak pula aku tertanya-tanya,
kerna aku menerima seadanya kamu,
Dan aku harap kau jua begitu,
Kelemahan ku, kekurangan ku,
Aku harap bukan alasan kau menjauh diri.

Aku yakin tiba satu saat,
Kita tak akan begini lagi,
Masing-masing punya alasan yang tersendiri,
Namun ketahuilah apa saja yang dikatakan aku,
Memang utuh janjiku padamu.

Setiap kata-kata yang dilayarkan di sini,
Menjadi bukti kasihnya aku padamu,
Dan tak mungkin kasihku berkurangan,
Walau ku temui insan lain darimu,
Kerna dia bukan kamu.

.




2 comments:

  1. awak,..thanks for everything's,..awak thu,.awak la yg terbaek,..
    sy tahu sy xpandai bermadah berkata seperti awk,..
    sy pasti jugak susan kata sy xsempurna awak,...
    kadang kala untuk memahami kata2 indah yg diukirkn juga sy xmampu,...
    sy just mampu n percaya mentafsir sy yang awak maksodkan,..
    TERIMA KASIH!!
    xde kate lain yang mampu saya ucap selain ucapan "thank you",
    xde kate lain yg lahir dari hati selain " i love you"

    ReplyDelete
  2. saya nak komen lagi n jgn jdkn ianya yg last ok,...

    ReplyDelete